Lancia Delta / Загальні відомості
 

LANCIA Delta - об'єднує в собі висококласні характеристики і італійський стиль, істинно європейський автомобіль.

Delta об'єднує в собі сучасний спортивний дизайн, двосекційний просторий салон середніх розмірів, надзвичайно зручний і вишуканий інтер'єр, високий рівень комфорту і доступність елементів управління, а також - просторий модульний багажник із змінними параметрами. З точки зору розмірів і вартості, автомобіль розташований на стику сегментів С і D і є виробом елітного рівня широкого кола споживачів, що шукають в товарі високу якість і оригінальність у поєднанні з доступною ціною, що відповідає вимогам.

 

Поява Delta - це повернення Lancia в сектор елітних інтер'єрів. Спеціально для Delta розроблений салон, розміри якого найбільші в сегменті, як в автомобілях бізнес класу він вишуканий, зручний і просторий. Завдяки цьому, Delta прекрасно вписується в сучасний модельний ряд Lancia.

Розміри нової Lancia Delta: довжина 4509 мм; ширина 1797 мм; висота 1499 мм; колісна база 2700 мм.

 

Серія двигунів

 

Всі двигуни, призначені для нової Lancia Delta, створені із застосуванням передових технологій - всі вони оснащені турбонаддувом і працюють у поєднанні з 6-швидкісними коробками передач, включаючи, механічну роботизовану Six Tronic і автоматичну гідромеханічну At6. Багато хто з цих двигунів є новинками і представлені FIAT GROUP S.p.a. вперше, відповідно грають надзвичайно важливу роль як технологічна інновація.

 

Автомобіль представляє новітні системи і передові технології:

 

1) AHS (Absolute Handling System) - "ДОСКОНАЛА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ". AHS є новітнім, вдосконаленим варіантом ESP - електронної системи динамічної стабілізації автомобіля. У неї вперше включені нові важливі функції:

TTC (Torque Transfer Control - функція регулювання передачі моменту, що крутить), яка за допомогою електронних компонентів моделює наявність диференціала, що самоблокується, зберігаючи при цьому всі переваги традиційних систем, але виключаючи їх недоліки і недосконалість;

DST (Drive Steering Torque - регулювання моменту рульового управління, що крутить), яка здійснює активне регулювання моменту, що крутить, рулюючи, а також забезпечує декілька корисних підфункцій, а саме: OCF (Oversteering Control Function - контроль надлишкової обертальності автомобіля), MCF (Mu-split Control Function - контроль управління в режимі µ-split, тобто на неоднорідному дорожньому покритті) and LTF (Linearization Torque Feedback - вирівнювання за допомогою зворотного зв'язку по крутяшому моменту, які підвищують безпеку, покращують керованість автомобілем і роблять водіння приємнішим.

 

2)DST (dynamic steering torque - регулювання моменту рульового управління, що крутить). При поганому зчепленні шин з поверхнею дороги ця система допомагає водієві, здійснюючи коректування рульового управління і компенсуючи надлишкову обертальність автомобіля, завдяки зв'язку між системами безпеки і електронною системою рульового управління. DST прикладає додатковий момент, що крутить, до рульового управління, підвищуючи відчуття безпеки і роблячи втручання системи ESP менш частим, що дозволяє краще відчувати автомобіль.

 

3) Driving Advisor ("порадник водія"). Система запобігання про схід із смуги. Спеціальний "прочитуючий" оптичний пристрій допомагає автомобілю триматися в межах своєї смуги, між білими лініями розмітки, на швидкостях від 55 до 135 км/ч. При відході автомобіля із смуги система докладає зусилля до керма (4 Нм на дорозі з суцільною білою смугою розмітки і 2 Нм, якщо смуга переривиста), для того, щоб привернути увагу водія і дати йому підказку про відхилення від курсу. Система має широкий кут огляду, 20 м і більше, і таким чином надійно гарантує безпеку в умовах поганої видимості або у випадку, якщо водій відвернувся або сильно стомлений.

 

4) Новітня система "Легка парковка". Напівавтоматична допоміжна парковочная система. Вона визначає наявність достатнього простору для парковки машини (мінімум на 80 см більше розміру автомобіля), здійснює автоматичне і точне регулювання системи рульового управління, забезпечуючи легкість, прудкість і безпеку маневру. Для його виконання водієві залишається скористатися педаллю гальма і газу.

 

5) Навігаційна система Instant Nav. Це новітня версія бортових навігаційних систем Групи FIAT.

© МОТОР-ЦЕНТР "Галичина", 2008